COMUNICAT SAC-AAE

LA NOSTRA OPINIÓ SOBRE LA PROPOSICIÓ NO DE LLEI PRESENTADA PEL GRUP PARLAMENTARI CIUTADANS

Com tots sabreu el passat 14 febrer 2017 va ser publicat en el Butlletí Oficial de les Corts Generals la Proposició no de Llei presentada pel Grup Parlamentari Ciutadans, relativa a la millora de la protecció dels pacients afectats per la pseudo ciència (162/000337 ).

Davant tal absolut atac als nostres interessos com a col·lectiu professional, la nostra associació ha decidit d’enviar dos burofax a les seus socials de Madrid i Barcelona de CIUTADANS a l’atenció del Sr. Albert Rivera, en les quals tractem d’argumentar la necessitat de regular el sector de les Teràpies Naturals i fer-li entendre la indefensió legal que suposaria per a nosaltres la tramitació d’una llei com la que proposen. Us convidem a que llegiu el nostre Burofax 170302171800_0001, a fi que sapigueu quina és la nostra opinió sobre el contingut de la PNL esmentada i com entenem que hem de defensar la nostra professió. La nostra funció principal és defensar els drets dels nostres socis i així ho hem fet.

Banner Sac 728x90px 72 dppi

Flash Informatiu